כדאי לדעת

ככה תחסכו שעות של המתנה בנתב"ג

סגרתם טיסה, ארזתם מזוודות (לבד?) ושריינתם לעצמכם מספר שעות של המתנה בשדה התעופה לפני הכניסה המיוחלת לדיוטי פרי והעלייה למטוס? הכירו את השירות שיכין אתכם מראש לטיסה ויחסוך לכם הרבה זמן של המתנה בתור

אתם בטח מכירים את ההתרגשות הזו לפני הטיסה – הכנת הדרכונים, בחירת הבגדים המתאימים, סימון ה - V על כל סעיף ברשימת הצ'ק ליסט שבניתם, הצבת המזוודות ליד דלת הכניסה בבית וכמובן תפילות אחרונות שהמזוודות אינן חורגות מהמשקל המותר לפי מדיניות חברת התעופה. אם כל זה מוכר לכם, אז בוודאי זכורה לכם גם החוויה המתישה של ההמתנה בשדה התעופה לבידוק הביטחוני ותהליך הצ'ק אין המייגע, המחייב להגיע 3 שעות לפני מועד הטיסה שלכם ובעונות השיא אף יותר מזה...

תורים בשדה התעופה

עכשיו דמיינו לעצמכם שבשיחת טלפון אחת או בלחיצת כפתור אתם יכולים לדלג על זמני ההמתנה בתור ולעבור צ'ק אין ובידוק ביטחוני מהיר בעמדה ייחודית ללא תור. אנחנו יודעים שזה נשמע כמו חלום, אבל זה בהחלט חלק מהמציאות הודות לשירות היעיל שמספקת חברת פרימיום צ'ק אין.

השאלה המתבקשת - כיצד השירות חוסך בזמן?

פרימיום צ'ק אין מעניקה שירות טרום טיסה בשדה התעופה בשעה שתואמה אתכם מראש ובסמוך למועד הטיסה שלכם. עם הגעתכם לעמדת השירות של פרימיום צ'ק אין, ימתינו לכם נציגים של החברה שיבצעו את בדיקת תקינות הדרכון והמסמכים הרלוונטיים לטיסה, ישקלו עבורכם את הכבודה ולאחר בידוק ביטחוני מהיר שימסרו לכם את כרטיסי העלייה למטוס.

מסירת כרטיסי ההמראה


למי השירות מתאים?

שירות טרום טיסה נועד לכל נוסע שמעוניין להגיע בנוחות לטיסה, לחסוך זמן יקר ולדלג על התורים המסתעפים בנתב"ג בעונות התיירות החמות ובכלל. השירות הפך לדבר הכרחי בעיקר עבור משפחות עם ילדים, נוסעים יחידים, זוגות, אנשי עסקים, קבוצות גדולות ונוסעים שזמנם יקר להם והנוחות חשובה להם.

כיצד מזמינים את השירות?

ניתן להזמין את השירות באמצעות שיחת טלפון למוקד או דרך אתר האינטרנט של החברה. מומלץ להזמין את השירות במועד מוקדם על מנת להבטיח שתוכלו ליהנות מהשירות.

ועכשיו כשהתפנה לכם זמן נוסף לעצמכם לפני הטיסה, כל שנותר לכם הוא להחליט כיצד לנצל אותו בהנאה...