שירות טרום טיסה אל על

אל על היא חברת התעופה המובילה בישראל המאפשרת לנוסעיה להרגיש הכי בבית בעולם. כחברת התעופה הגדולה בישראל, אל על מזמינה את לקוחותיה לחוות את הדרך הכי נוחה ומהירה לטוס לחו”ל באמצעות שיתוף הפעולה עם שירות פרימיום צ’ק אין המציע ביצוע תהליך צ’ק אין מהיר ובידוק ביטחוני ללא המתנה בתור בנתב”ג.

פרימיום צ’ק אין ואל על ממשיכות את שיתוף הפעולה ביניהן ומעניקות שירות טרום טיסה יעיל ונוח עבור קהל הלקוחות שנוסע למגוון היעדים בחו”ל שחברת אל על מציעה. כך קהל הלקוחות נהנה משירות טרום טיסה בנתב”ג, שניתן על ידי חברת פרמיום צ’ק-אין ומאפשר לנוסעי אל על לבצע באופן מהיר ונוח את תהליך הבידוק הביטחוני, קבלת כרטיסי העלייה למטוס ושליחת המזוודות בעמדה ייחודיות שחוסכת את זמן ההמתנה בשדה התעופה.

הנוחות: שירות טרום טיסה, צ’ק-אין ובידוק ביטחוני מהיר בעמדה ייחודית בשדה התעופה
היתרון: חסכון בזמן ההמתנה בנתב”ג – מבצעים בידוק ביטחוני מהיר, מוסרים את המזוודות בעמדת השירות, מקבלים את כרטיס העלייה למטוס ובכך מסיימים את תהליכי הצ’ק אין תוך זמן קצר.

מה כולל השירות?
• בידוק ביטחוני
• שקילת הכבודה
• מסירת כרטיסי העלייה למטוס
• שליחת הכבודה למסוע המזוודות של רשות שדות התעופה

כדאי לדעת:
חברי מועדון ומחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD מזמינים את השירות וצוברים נקודות:
חברי מועדון מזמינים את השירות וצוברים נקודות ביחס המרה של – ₪30 = 1 נקודת הנוסע המתמיד
מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD צוברים נקודות ביחס המרה של – ₪20 = 1 נקודת הנוסע המתמיד.

איך ומתי מזמינים את השירות?
• ניתן להזמין את השירות החל ממועד רכישת כרטיס הטיסה ועד 72 שעות לפני מועד ההמראה בטלפון 0723925601 או באתר.
• בעת הזמנת השירות, נגבה התשלום עבור השירות ובאותו המעמד מתבצע עבור הלקוח רישום לשירות ונפתחת הזמנה. לאחר מכן הלקוח יתבקש להשלים מילוי פרטים אישיים שלא נאספו במעמד פתיחת ההזמנה ולהעבירם למוקד ההזמנות.
• השירות ניתן על בסיס מקום פנוי ולפיכך מומלץ להזמין אותו מוקדם ככל האפשר. מספר המקומות מוגבל.
• מתן השירות כפוף לזמינות ולמגבלות התפעול.

*השירות ניתן באמצעות חברת פרימיום צ’ק אין ובאחריותה בלבד.