שירות טרום טיסה ארקיע

ארקיע המפעילה מישראל עשרות טיסות לחו”ל הפכה לשותפה הטבעית של פרימיום צ’ק אין ובכך מאפשרת ללקוחותיה לחוות תהליכי צ’ק אין נוחים, פשוטים ובעיקר מהירים יותר. באמצעות שירות פרימיום צ’ק אין, לקוחות ארקיע יכולים ליהנות מביצוע תהליך צ’ק אין מהיר ובידוק ביטחוני ללא המתנה בתור בנתב”ג.

שיתוף הפעולה בין ארקיע ופרימיום צ’ק אין מאפשר שירות טרום טיסה יעיל ונוח עבור קהל הלקוחות שנוסע למגוון היעדים בחו”ל שחברת ארקיע מפעילה מטרמינל 3. השירות מוענק ללקוחות ביום הטיסה ובסמוך לשעת ההמראה באמצעות עמדה ייחודית הנמצאת בנתב”ג ומקנה ביצוע תהליך מהיר של הצ’ק אין הכולל את קבלת כרטיסי העלייה למטוס, שקילת המזוודות ושליחתן למסוע המזוודות, וכמובן ביצוע בידוק ביטחוני שחוסך את זמן ההמתנה בתורים בשדה התעופה לפני הטיסה.

כך, תוך מספר דקות לקוחות ארקיע מסיימים את תהליכי הצ’ק אין ועוברים לשלב ביקורת הגבולות בדרך לדיוטי פרי.

מה שירות פרימיום צ’ק אין ללקוחות ארקיע כולל?
• בידוק ביטחוני
• שקילת הכבודה
• מסירת כרטיסי העלייה למטוס
• שליחת הכבודה למסוע המזוודות של רשות שדות התעופה

כיצד מזמינים את השירות ומתי ניתן להזמין?
• את השירות ניתן להזמין מיד לאחר רכישת כרטיסי הטיסה מארקיע ועד ל – 72 שעות לפני מועד ההמראה.
• ניתן להזמין את השירות בטלפון 0723925601 או באתר פרימיום צ’ק אין.
• מומלץ להזמין את השירות מוקדם ככל האפשר מכיוון שמבוסס על מקום פנוי.
• מתן השירות כפוף לזמינות ולמגבלות התפעול.

*השירות ניתן באמצעות חברת פרימיום צ’ק אין ובאחריותה בלבד.