תקנון החברה

תקנון חברת פרמיום צ’ק אין 2015 בע”מ

כללי:

שירות פרמיום צ’ק אין הינו שירות בלעדי אשר מוענק עי” חברת פרמיום צ’ק אין 2015 בע”מ. במסגרת השירות ייהנו לקוחות החברה הטסים מנתב”ג משירות פרימיום  של תהליכי צ’ק אין בעמדה ייחודית בשדה התעופה. השירות כולל בידוק ביטחוני, כרטוס ובדיקת דרכונים, תיוג המזוודות, שקילתן והעברתן למסוע המזוודות לצורך המשך טיפול במערכות המיון והביטחון של רשות שדות התעופה.

חברות תעופה אשר להן ניתן להעניק את השירות:

השירות זמין כעת אך ורק ללקוחות של חברות התעופה הבאות:

אל על, סאן דור וארקיע.

השירות אינו תקף בטיסות קוד שייר.

השירות תקף אך ורק עבור טיסות של חברות התעופה המופיעות מעלה ואשר ממריאות מטרמינל 3 בלבד, השירות אינו זמין כעת עבור טיסות הממריאות מטרמינל 1.

הזמנת השירות וזמינות השירות:

ניתן להזמין את השירות החל מרגע רכישת כרטיס הטיסה ועד ל – 72 שעות לפני מועד ההמראה. החברה אינה מתחייבת לספק את השירות אם יחולו שינויים בפרטי ההזמנה בתקופת הזמן של 72 שעות לפני מועד ההמראה.

באחריות הנוסע לוודא כי כלל פרטי הנוסעים המבקשים את השירות, הועברו כנדרש לחברת פרמיום צ’ק אין. לקוח אשר לא מסר ו/או לא העביר את פרטי הטסים עד 72 שעות לפני מועד ההמראה, אינו יוכל לקבל את השירות.

השירות ניתן לנוסעים הממריאים מטרמינל 3 בלבד.
השירות הינו בכפוף למגבלות ולזמינות התפעול.
השירות יסופק אך ורק לאחר קבלת אישור סופי ותשלום עבורו.

שעות פעילות המוקד:

בימים א-ה, בין השעות 19:00-08:00

ביום שישי וערבי חג, בין השעות 13:00-08:00

כמו כן ניתן לשלוח מייל לכתובת: service@premiumcheckin.co.il

זמני מתן השירות:

ככלל, השירות ניתן לטסים עד שעתיים לפני מועד הטיסה ולא יאוחר מכך.

נוסע אשר יאחר ויגיע לעמדת השירות פחות משעתיים לפני מועד הטיסה, לא יוכל לקבל את השירות.

בימים א-ה, דלפק השירות יהיה פתוח במשך כל שעות היממה.

בימי ו’ וערבי חג, השירות יהיה זמין עבור טיסות הממריאות עד 2 שעות לפני כניסת השבת / החג.

במוצאי שבת/חג, השירות יהיה זמין עבור טיסות הממריאות 4 שעות לאחר צאת השבת / החג.

ככלל, השירות אינו זמין לטיסות הממריאות בשבת.

נוהל פתיחת הזמנה וטיפול בהזמנה קיימת:

הזמנת שירות ניתן לפתוח בשני אופנים:

  1. באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
  2. באמצעות המוקד הטלפוני של החברה.

הזמנה הנפתחת במוקד השירות או בכל אמצעי אחר אינה מהווה אישור למתן השירות.

השירות הינו בכפוף למגבלות השירות ולזמינות.

מקרים המצריכים טיפול מיוחד בשדה התעופה:

ילדים בלתי מלווים, נוסעים הנושאים נשק ותחמושת, נוסעים השולחים בע”ח בתא המטען, נוסעים ברשימת המתנה לטיסה, נוסעים הנעזרים בכיסא גלגלים ממונע, נוסעים הנדרשים לבלוני חמצן, נוסעים הנדרשים לאלונקה או נוסעים הטסים בהטסה רפואית, כל אלו לא יוכלו להיעזר בשירות פרימיום צ’ק אין, זאת בשל הצורך בהליך קבלה לטיסה ייעודי בשדה התעופה.

אם יתגלה במעמד השירות כי מדובר באחד מן המקרים הנ”ל, לא יינתן שירות והלקוח יופנה להמשך בטיפול אל מול חברת התעופה.

ויזות ודרכונים:

הנוסעים נדרשים להצטייד בדרכון ישראלי תקף לשישה חודשים לפחות מיום החזרה המתוכננת לארץ או בדרכון אחר בתוקף, לפי העניין. מודגש בזאת, כי בכל מקרה של ספק מצד הנוסע בנוגע לוויזות ואשרות במדינות היעד, חובה עליו לפנות לחברה בזמן סביר לפני מועד הנסיעה באמצעות הטלפון או בכתב ולבדוק האם ישנו צורך באשרת כניסה למדינת היעד. באחריות הנוסע לבדוק פרטים אלו מרגע פתיחת ההזמנה ועד למועד הגעתו לעמדת השירות של פרימיום צ’ק אין בשדה התעופה.
נוסע אשר אין ברשותו ויזה/דרכון בתוקף בעת ההגעה לעמדת השירות, לא יוכל לקבל את השירות ואף יחוייב בעלות השירות.

ככלל, האחריות על תקינות מסמכי הנסיעה (דרכונים ו/או אשרות) ותוקפם חלה על הנוסע.

איחורים:

מתן השירות מותנה בעמידה בשעת ההגעה שתואמה מראש עם מזמין השירות וזאת לאחר אישור ההזמנה.

היה ומזמין השירות איחר בשעת ההגעה אשר נקבעה עמו לקבלת השירות בעמדה, החברה אינה מתחייבת לעמוד בזמני השירות ו/או בכלל.

כבודה:

יש לוודא כי כמות הפריטים אותם תרצו לשלוח לטיסה באמצעותנו, תואמת את הנאמר בשלב פתיחת ההזמנה.
נוסעים אשר יגיעו לעמדת השירות עם כבודה/ות ו/או פריט/ים אשר לא דווח עליהם מראש לחברת פרימיום באמצעות הטלפון ועד ל 48 שעות לפני הטיסה, לא יוכלו לשלוח אותם ויאלצו לעבור תהליך רגיל של נוסע יוצא בשדה התעופה.
בכל בקשה של כבודה נוספת, יש לברר ולטפל מראש בכל נושא זכאות הכבודה אל מול חברת התעופה.
הנפקת תגי כבודה תהיה בהתאם להנחיות חברת התעופה ולזכאות הכבודה כפי שמופיע במחשבי חברת התעופה.
הנפקת תגי כבודה נוספים, לא תתאפשר במהלך מתן השירות בעמדה.

מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל את השירות עד 14 יום לפני מועד הטיסה ללא תשלום.

בעת ביטול השירות בטווח של 13 ימים לפני מועד הטיסה ועד 7 ימים לפני מועד הטיסה,  הדבר יגרור תשלום של דמי ביטול בסך 50% משווי העסקה.

הודעה בדבר ביטול השירות בזמן הפחות מ – 7 ימים תגרור דמי ביטול של 100% והלקוח לא יזוכה.

הנ”ל בכפוף לכל דין.

חוק הגנת הצרכן:

כל ביטול בהתאם להוראת החוק (חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981) כלומר,
בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני המועד שבו אמור להתממש השירות.
ביטול של העסקה חייב להיעשות בכתב, האמצעות הפקס או במסירה אישית במשרדי החברה.
בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 שקלים לאדם, לפי הנמוך מביניהם,
ובלבד שהביטול של המזמין לא נעשה עקב פגם או אי התאמה בשירות כמשמעם בסעיף 14 ה(א) לחוק, אז לא ייגבו כלל דמי ביטול.
האמור לעניין הזכות לביטול, כאמור לעיל, עפ”י הוראות החוק, לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14 ג'(ד)(2) לחוק,
כלומר כאשר המועד שנקבע למתן השירות (שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי) חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה,
במקרים אלו יחולו דמי הביטול כפי שייקבעו על-ידי חברות התעופה, ספקי המלונות או שירותי תיירות אחרים, לרבות החברה עצמה.
תאריך הביטול ו/או השינוי הקובע יהיה תאריך קבלת מכתב / פקס הביטול במשרדי החברה.

נושאים כלליים:

השירות ניתן ע”י חברת פרמיום צ’ק-אין 2015 בע”מ, בניהולה ובאחריותה המלאה.
מקום מתן השירות, זמני השירות, מחיר השירות וכן אופי השירות, ניתנים לשינויים מעת לעת והלקוח מאשר שיכולים לחול שינוייםם ו/או איחורים במועד השירות. מתן השירות יהא כפוף לתיאום ואישור מראש של חברת פרמיום צ’ק-אין 2015 בע”מ המפעילה.

החברה מיישמת את מדיניות הפרטיות על לקוחותיה לרבות פרטיות של המשתמשים באתר האינטרנט שלה. כל מידע המגיע ו/או הנרשם במאגרי החברה נשמר ונועד לשימוש החברה בלבד וכי החברה לא תמסור מידע אישי על לקוחותיה לצדדים שלישיים, למעט לחברות התעופה לשם מתן השירות.

באחריות חברת התעופה להנפיק את כרטיס העלייה למטוס ולתייג את הכבודה ביעד/י הטיסה הרלוונטיים.

האחריות על בדיקת מידע בדבר שינויים במועד הטיסה הינה על הלקוח ועליו לעקוב אחרי שינויים אם היו בזמני ההמראה או בנתונים אחרים הקשורים לטיסתו.

החברה אחראית על כבודת הנוסע מרגע מתן השירות בעמדת פרימיום צ’ק אין בשדה התעופה ועד להעברתה למסוע הכבודה של רשות שדות התעופה. הלקוח אינו רשאי לשנות תנאי ההזמנה במעמד מתן השירות בעמדה  (למשל מספר מזוודות, או כמות אנשים).

השירות הינו בכפוף להנחיות רשות שדות התעופה ובהתאם לנוהלי העבודה אשר נקבעו עמה.

הלקוח מודע ומאשר כי המזוודות יעברו בדיקה ביטחונית בנתב”ג, וכי רק לאחר אישור הבדיקה הביטחונית המזוודות יועלו למטוס.

מובהר בזאת כי לאחר שהלקוח קיבל את כרטיסי העלייה למטוס והועבר לעמדת הבידוק הביטחוני, הלקוח מאשר בזאת כי החברה סיפקה לו את מלוא השירות שהזמין.

השירות ניתן לטסים בעלי כל סוגי הדרכונים וניתן להזמינו עד 72 שעות לפני מועד ההמראה.

השירות לא זמין עבור טיסות הממריאות בשבתות וחגים.

השירות כרוך בתשלום.

מחיר השירות הינו באחריותה ובשיקולה הבלעדי של חברת פרמיום צ’ק אין 2015 בע”מ והוא נתון לשינוי מעת לעת ובהתאם לעונות השנה.